جشن بزرگ عید غدیر با عنوان “من بچه شیعه هستم”در سمنان برگزار شد

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت:جشن بزرگ عیدغدیر با عنوان «من بچه شیعه هستم» به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر با حضور سعیده همتی مدیر دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان و در سمنان برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری سمنان،سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان گفت:جشن بزرگ عید غدیر با عنوان «من بچه شیعه هستم» به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر با حضور سعیده همتی مدیر دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان و در سمنان برگزار شد.

سید کریم محمدی با بیان اینکه جشن بزرگ عید غدیر با حضور پرشور و نشاط کودکان و نوجوانان در سالن هلال احمر استان برپا گردید، خاطر نشان کرد:برنامه هایی شامل اجرای شاد عمو غزالی (مجری برنامه های شاد در ایران و ۱۳ کشور)، مولودی خوانی مداح اهل بیت”ع” علی اصغر تقوی ،اجرای گروه سرود، اجرای مسابقه برای دختران، پسران و مادران همراه با برنامه های شاد و متنوع برای کودکان از اهم برنامه های این جشن بزرگ بود که لحظاتی خوش و به یادماندنی برای کودکان و نوجوانان سمنانی ثبت کرد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم و جشن ها در اعیاد، اظهار داشت: این آیین با هدف تبیین و نهادینه سازی فرهنگ والای غدیر در بین نوجوانان و جوانان علوی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، ایجاد برکت معنوی و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در بین اقشار مختلف مردم به خصوص نسل جوان برپا شد.

این جشن دوشنبه ۱۲ تیرماه با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان، موسسه عصر ظهور”سه شنبه های مهدوی”، موسسه خشت اول و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان در سالن هلال احمر میدان معلم سمنان برگزار گردید.