جشن بزرگ شهروندی در جنوبی ترین نقطه شهر

به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها جشن شهروندی در رحمت آباد منطقه هدف بازآفرینی و کم برخوردار شهری نیشابور برگزار شد.

،به گزارش شهرداران، به مناسبت دهه امامت و ولایت و گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها جشن شهروندی در رحمت آباد منطقه هدف بازآفرینی و کم برخوردار شهری نیشابور برگزار شد.

این جشن باشکوه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی، روابط عمومی شهرداری نیشابور وسازمان عمران وبازافرینی شهری و با استقبال پرشور شهروندان منطقه و با حضور شهردار، اعضای شورای شهر نیشابور ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری، سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و تنی چند از مدیران شهری برگزار شد.

در این مراسم بیش از دوهزار نفر شرکت داشتند که با خوش آمد گویی مهندس میرفانی شهرداد نیشابور و سخنرانی رئیس شورای اسلامی شهر آغاز شد و برنامه های متنوع و شادی توسط هنرمندان شامل اجرای مجریان توانمند ، مولودی خوانی، تک خوانی، گروه سرود، اجرای گروه موسیقی شادیاخ و مسابقات متنوع اجرا شد که در پایان با اهدای سه دستگاه دوچرخه همراه بود و مورد استقبال اهالی منطقه قرار گرفت .

این نخستین جشن بزرگ و باشکوه با بهترین امکانات در منطقه رحمت آباد و محل خانه فرهنگ امام سجاد (ع) بود .

خانه فرهنگ امام سجاد(ع) پس از بازگشایی با برگزاری کلاس های فرهنگی ،حرفه آموزی، کمک درسی ودوره های آموزشی در رشد فرهنگی و توسعه محله نقش محوری دارد و بزرگترین مرکز فرهنگی در منطقه جنوب شهر محسوب می شود.