ثبت نام سومین دوره آزمون های فناوری اطلاعات آغاز شد

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از آغاز ثبت نام سومین دوره آزمون های مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات در سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرداران، سومین دوره آزمون های فناوری اطلاعات با اعلام مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز آغاز شد. این دوره آزمون ها در قالب مهارت های هفتگانه فناوری اطلاعات برگزار می‌شوند و هدف اصلی آن، ارتقاء سطح دانش و مهارت کارکنان در زمینه فناوری اطلاعات است.

در این راستا، ثبت نام برای شرکت در این آزمون ها از تاریخ ۱۰ مهرماه آغاز شده و تا تاریخ ۱۸ مهرماه ادامه خواهد داشت. کارکنان می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسنلی خود نام خود را در این دوره آزمون ها ثبت کرده و در آن شرکت کنند.

یکی از موضوعات مهم مطرح شده در خصوص این آزمون ها، گذراندن دوره آموزشی فناوری اطلاعات و کسب نمره قبولی در این آزمون ها است. طبق توضیحات یعقوب انصاری، گروه آموزش اداره کل نوسازی و تحول اداری در طول سال به صورت متوالی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی فناوری اطلاعات می‌کند تا کارکنان بتوانند از مزایای آموزش های پرسنلی استفاده کنند و در آزمون ها موفق عمل کنند.

ضمناً مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز اعلام کرده است که گروه بندی و زمان برگزاری آزمون ها از طریق سامانه پرسنلی اطلاع رسانی خواهد شد. این اقدام باعث خواهد شد که کارکنان به راحتی بتوانند با زمان و محل برگزاری آزمون ها آشنا شده و برنامه ریزی خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

دوره سوم آزمون های فناوری اطلاعات با استفاده از آموزش های پرسنلی و اقدامات متوالی گروه آموزش اداره کل نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز، فرصت مناسبی برای ارتقاء و بهبود دانش و مهارت کارکنان در زمینه فناوری اطلاعات فراهم می‌کند.