تکیه به بدنه شهرداری در انتصابات، از افتخارات دوره ششم مدیریت شهری است

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: یکی از افتخارات دوره ششم مدیریت شهری، تکیه به ظرفیت‌های بدنه نیروی انسانی شهرداری است؛ به اعتبار وجود همین نیروهای نخبه، امروز دست شهردار برای انتصابات باز است و از بین گزینه‌های متعدد، باید گزینه اصلح انتخاب شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی ناصحی در مراسم تکریم و معارفه معاون جمعی از مدیران شهری، با محکومیت حمله شب گذشته نیروهای وحشی رژیم صهیونیستی به یکی از بیمارستان‌های شهر غزه، اظهارکرد: شهرداری مشهد به واسطه حضور نیروهای نخبه و با سابقه، امروز از مدل تراز مدیریت شهری در کشور، نمایندگی می‌کند.
وی با بیان اینکه یکی از افتخارات دوره ششم مدیریت شهری، تکیه به ظرفیت‌های بدنه نیروی انسانی شهرداری است، گفت: به اعتبار وجود همین نیروهای نخبه، امروز دست شهردار برای انتصابات باز است و از بین گزینه‌های متعدد، باید گزینه اصلح انتخاب شود.
ناصحی افزود: امیدواریم دغدغه‌های شورای شهر در حوزه شهرسازی و تامین منابع نیز با تدبیر و همکاری بین ارکان مختلف مدیریت شهری، حل و فصل شود.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تاکید بر اینکه شورای شهر، همچون گذشته پشتیبان شهردار و مدیران شهری خواهد بود، تصریح کرد: طی دو سال اخیر اتفاقات مثبتی در حوزه شهرسازی داشته‌ایم و در ادامه مسیر، باید در جهت رفع نواقص طرح‌های تفصیلی گام برداشت.
ناصحی با بیان اینکه انتقال پادگان ارتش، از جمله دستاوردهای مهم مدیریت شهری بوده که در زمان معاون شهرسازی و معماری سابق شهرداری محقق شد، گفت: خرسندیم که امروز هم چهره‌ای خوشنام، باسابقه و متخصص در این جایگاه قرار می‌گیرد که در سطوح مختلف شهرداری نقش‌آفرینی کرده است.
وی افزود: ایام پیش رو، فرصت ارزشمندی برای پیشبرد اهداف معاونت شهرسازی است که باید با تکیه بر رویکرد مثبت و تعاملات بین بخشی و تعاملات با مردم، محقق شود.
ناصحی اظهارکرد: چرخش نخبگانی در مدیریت، چرخش طبیعی است که امیدواریم منجر به رشد و توسعه در مسیر خدمت به مردم و زائران شود.