فرماندار زنجان:

بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث ۶۷ پروژه عمرانی ابلاغ گردیده است

فرماندار زنجان: از محل اعتبارات اولین سفر استانی رئیس جمهور به استان زنجان در آبان ماه سال 1400، بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث 67 پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان ابلاغ گردیده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان زنجان، پرویز خالقی فرماندار زنجان در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان زنجان با اشاره به مصوبات حوزه عمرانی اولین سفر دکتر رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی به استان زنجان که در آبان ماه سال ۱۴۰۰ به منصه ظهور رسید، اظهار داشت: بیش از یازده هزار میلیارد ریال اعتبار در راستای تکمیل و احداث ۶۷ پروژه عمرانی در سطح شهرستان زنجان ابلاغ گردیده است.

فرماندار زنجان همچنین افزود: تا پایان مهر ماه سالجاری، از کل اعتبارات ابلاغی برای شهرستان زنجان که طی اولین سفر رئیس جمهور به استان زنجان درنظر گرفته شده است، بیش از چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به ۴۸ پروژه اختصاص یافته که از این میزان نیز حدود ۳۱۳۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

خالقی عنوان نمود: اعتبارات اختصاص یافته طی سفرهای استانی مقامات کشوری، فرصت بسیار مغتنمی در راستای توسعه و آبادانی بشمار می رود که هنر مدیریتی ایجاب می نماید تا مدیران ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان با جدیت کاملی پیگیر استیفای برش شهرستان زنجان از محل اعتبارات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان زنجان باشند.