معاون برنامه ریزی کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

تولید بیش از ۴۵۰ خبر و ۲ هزار و ۵۰ دقیقه برنامه رادیویی تا هفتمین روز نوروز

معاون برنامه ریزی کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان از تولید بیش از 450 خبر و 2 هزار و 50 دقیقه برنامه رادیویی از اقدامات و فعالیت های ستاد دایمی خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمدحسن مردانی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان روز هفتم فروردین ماه سال جاری، در بخش سردبیری خبرگزاری ایمنا تولید بیش از ۳۰۰ خبر مکتوب و گزارش تصویری به ثبت رسیده که نشان از حرکتی جهادی در انعکاس اخبار و فعالیت های نوروزی در شهر اصفهان دارد.

او با بیان اینکه این اخبار علاوه بر بارگذاری بر روی وب سایت خبرگزاری، در دبیرخانه مشترک شهر نیز بارگذاری شده تا مورد استفاده سایر رسانه ها قرار بگیرد، افزود: در این مدت، بخش خبری اداره ارتباطات رسانه ای، همکاران شبکه شهر و بخش سردبیری رادیو اینترنتی صدای شهر نیز ضمن تماس با بخش های مختلف ستاد خدمات سفر به تولید اخبار پرداخته اند که در مجموع تاکنون بیش از ۴۵۰ خبر تولید شده است.

معاون برنامه ریزی کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه حجم انتشار اخبار در خبرگزاری ها و رسانه های مکتوب چندین برابر حجم تولید خبر خواهد بود، تصریح کرد: اخبار منتشر شده در رسانه های مختلف بر اساس دو نرم افزار رصد درحال پایش است که پس از اتمام فعالیت های ستاد خدمات سفر، آمار آن به دقت اعلام خواهد شد.

او اظهار کرد: از اول تا هفتم فروردین ماه سال جاری رادیو اینترنتی صدای شهر، یک هزار و ۸۹۰ دقیقه برنامه زنده تولید و پخش نموده که با پیگیری اداره تولیدات رسانه ای شهرداری اصفهان علاوه بر نرم افزار اصفهان من، در اماکنی نظیر باغ فدک، پارک جنگلی ناژوان، مجموعه گردشگری صفه و… نیز پخش شد و مورد اقبال گردشگران قرار گرفته است.

مردانی پخش ۱۶۰ دقیقه برنامه زنده بر روی موج رادیو اصفهان را از دیگر اقدامات کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر برشمرد و خاطرنشان کرد: این برنامه ها در ۳۲ بخش کوتاه خبری شامل ۱۶ ارتباط تلفنی با مسوولان و ۱۶ بسته خبری به روی آنتن رادیو اصفهان رفته است.

معاون برنامه ریزی کمیته اطلاع رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان همچنین از تولید و انتشار ۴۲۰ پست متنوع خبری و گزارشی در شبکه شهر تا پایان روز هفتم فروردین ماه خبر داد و گفت: این محتواها پس از طراحی، در قالب های جذاب و شکیلی همچون عکس نوشت، اینفوگرافیک، استوری و… در شبکه های اجتماعی متنوع منتشر شده است.