توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری مشهد

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد گفت: طبق اساسنامه این شرکت، توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری مشهد را دنبال می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ” مرتضی گواهی” در نشست با مدیر پروژه ارتفاعات جنوب و رئیس اداره رفاه و سلامت کارکنان شهرداری مشهد، افزود: شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد هنوز مغفول مانده است. این شرکت در سال ۹۲ با نام شرکت توسعه و عمران هفت‌حوض به‌صورت رسمی شروع به کارکرد و تا سال ۱۴۰۰ به امر احیاء زیرساخت‌های منطقه گردشگری هفت‌حوض پرداخت.

وی اضافه کرد: از ابتدای دوره ششم مدیریت شهری، جلسات کارشناسی مختلفی برگزار ودرکنار احصای نیازها، آسیب‌شناسی لازم برای بهره‌برداری صحیح از ظرفیت‌های شرکت صورت گرفت ؛ لذا دراین راستا به این نتیجه رسیدیم که می‌شود از امتیاز این شرکت به نحو شایسته‌ای استفاده کرد.

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد با اشاره به اینکه شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد در اسفندماه سال گذشته در اداره ثبت شرکت‌ها تغییر ماهیت داده ، و عملاً از خردادماه سال جاری پس از برگزاری مجمع شرکت شروع به فعالیت رسمی کرده است اظهار کرد: اکنون نقشه راه این شرکت توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری مشهد و با مجوز شورای شهر نیز می‌توان در سطح کشور طبق اساسنامه به فعالیت پرداخت .

گواهی به ظرفیت بالقوه ارتفاعات جنوب مشهد اشاره و تصریح کرد: باید زیرساخت‌های گردشگری مشهد را برای ماندگاری زائر و ارائه خدمات مناسب تقویت کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به جمعیت سه تا چهارمیلیون‌نفری شهر مشهد و حدود ۳۰ میلیون زائر نیاز است تا در جهت توسعه صنعت گردشگری مشهد گام برداریم.

سرپرست شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد ادامه داد: معتقدیم می‌توان کارهای بزرگی برای رفاه حال کارکنان شهرداری مشهد و خانواده‌های آنان انجام داد، و آمادگی داریم دراین حوزه هم نقش‌آفرینی کنیم.