توجه به مناطق کم برخوردار اولویت اصلی خدمات رسانی شهرداری منطقه ۳ تبریز

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: توجه بیش از پیش به مناطق کم برخوردار و محروم منطقه در رأس و اولویت خدمات رسانی قرار دارد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در برنامه تلویزیونی تبریزیم با اعلام این مطلب گفت: شهرداری منطقه ۳ تبریز اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی در مناطق محروم و کم برخوردار را در اولویت کارها و فعالیت های خود قرار داده و تلاش می کند با توزیع عادلانه خدمات و امکانات در تمامی مناطق، گامی در راستای رفع مشکلات شهروندان بردارد.

وی با اعلام این که مدیریت فعلی شهرداری تبریز با اولویت قرار دادن اصل توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نیز توجه به مناطق محروم در روند خدمات رسانی تلاش فراوانی برای تحقق خواسته های شهروندان ساکن در مناطق محروم داشته است، خاطرنشان کرد: شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز هیچ تبعیضی در توزیع و ارائه خدمات عمرانی بین مناطق محروم و مرفه شهر قائل نبوده و عمده هدف خود را توزیع عادلانه و حتی بیشتر خدمات در مناطق کم برخوردار تعیین کرده است و در همین راستا اقدام به اجرای دهها طرح و پروژه عمرانی و خدماتی و حتی رفاهی و تفریحی در این مناطق کرده است.

پورخردمند افزود: رویکرد بیشتر خدمات شهری به سمت مناطق محروم و کم برخوردار حوزه معطوف شده تا ساکنان این مناطق از خدمات مناسب شهری بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: آخرامامیه، آخر طالقانی،  مارالان و حافظ از جمله مناطقی است که در اولویت شهرداری  منطقه ۳ در زمینه ارائه خدمات و ایجاد زیر ساخت های شهری از جمله آسفالت قرار دارند.

شهردار منطقه ۳ گفت: پروژه‌های در دست اقدام ما به چند بخش تقسیم می‌شود که تعدادی از آن‌ها پروژه‌های نگهداشت شهر است که شامل آسفالت، لکه‌گیری، جدول گذاری و … است که به صورت دائم در حال انجام است.

پورخردمند،  احداث کتابخانه و خانه های فرهنگ، جنگل کاری پارک جنگلی مارالان، طرح های مسیرگشایی، احداث چند پارک و بوستان محله ای و… را از مهم ترین و بارزترین نمونه های خدمات رسانی عادلانه شهرداری در مناطق کم برخوردار برشمرد.