رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان خبر داد:

تماس ۱۱ هزار شهروند اصفهانی با ۱۳۷ طی هفته گذشته

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شد و رفع مشکلات اتوبوسرانی، مطالبه ۸۰۰ شهروند اصفهانی بود.

به گزارش شهرداران، رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در خبری اعلام کرد که طی هفته گذشته حدود ۱۱ هزار تماس از سوی شهروندان با این مرکز برقرار شده است. این تماس‌ها شامل رفع مشکلات اتوبوسرانی و مطالبات ۸۰۰ شهروند اصفهانی بوده است.

درباره تماس‌ها، مقام مربوطه اظهار داشت که ۷ هزار و ۱۲۳ تماس از تعداد کل به امور اجرایی مربوط بوده و تماس‌های دیگر مربوط به امور مشاوره‌ای بوده است.

بخش دوم مقاله راجع به کمبود اتوبوس و افزایش سرفاصله‌های زمانی رسیدن به ایستگاه است. شهروندان برای طرح سوالات، ارائه پیشنهادها و بیان مشکلات خود در حوزه شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه، می‌توانند با سامانه ۱۳۷ داخلی شماره یک تماس بگیرند تا به کارشناسان اتوبوسرانی متصل شوند.

در بخش سوم مقاله آمده است که رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه شهروندان باید در خصوص نظرسنجی همکاری لازم را با شهرداری اصفهان داشته باشند، اعلام کرده است که پس از مطرح شدن این موضوع، نشانی و لینکی برای شهروندان با سرشماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ ارسال خواهد شد.

در بخش آخر، این مقاله به نکته‌ای اشاره می‌کند که رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تاکید دارد که شهروندان باید در مورد نظرسنجی اینترنتی با شهرداری اصفهان همکاری کنند و پس از مطرح شدن موضوع، نشانی و لینک مربوطه برای شهروندان ارسال خواهد شد.