عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای تهران:

تقدیر اقراریان از نیروهای شهرداری و آتش‌نشان

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا گفت: چندین هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی صورت گرفته و شاهد این موضوع هستیم که تمام ظرفیت سازمان آتش نشانی برای اطفا حریق و عملیات امشب بکار گرفته شده است.

به گزارش شهرداران، مهدی قراریان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورا  با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهر تهران اظهار کرد: به همه آتش نشانی که به جای حضور در کنار خانواده مشغول خدمت رسانی هستند خداقوت می گویم و همه اعضای شورای شهر قدردان زحمات آتش نشانان هستند.

وی افزود: چندین هزار تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی صورت گرفته و شاهد این موضوع هستیم که تمام ظرفیت سازمان آتش نشانی برای  اطفا حریق و عملیات شب چهارشنبه آخر سال به کار گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها و فرزندان با دقت بیشتر و باتوجه به نکات ایمنی ما را خوشحال کنند از این جهت که امشب بدون حادثه دلخراشی سپری شود.

این عضو شورا تصریح کرد: از آتش‌نشانان عزیز که امروز مثل سایر ایام در کنار هموطنان و همشهریان بودند، تشکر می کنم.

اقراریان همچنین اظهارکرد: به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران و کمیته نظارت شورا در ستاد مدیریت بحران حضور پیدا کردم تا از آخرین وضعیت شهر و نحوه خدمت رسانی به شهروندان عزیز مطلع شوم.

وی افزود: در ارتباطی که با شهرداران مناطق داشتیم، آمادگی خوبی داشتند، البته آمارها نشان از کاهشی بودن حوادث دارد.

اقراریان خاطر نشان کرد: گزارشات اورژانس نشان از همکاری خوب شهروندان دارد و امیدوارم ساعات باقی مانده شب آخرین چهارشنبه سال را به خوبی بگذرانیم و مشکلی برای هموطنان و همکارانی که در میدان حضور دارند، به خصوص آتش نشانان رخ ندهد. از اعضای محترم ستاد بحران و دستگاه مختلف که در آن حضور دارند، تشکر می کنم. امیدوارم این سطح از همکاری ها باعث شود تا در نوروز و سال جدید، بهتر خدمت رسان مردم عزیز باشیم.