تقدیر از دبیران گردشگری محلات منطقه ۴

قاسمی رئیس گردشگری شهرداری تهران در جلسه تقدیر از دبیران گردشگری محلات 20 گانه منطقه 4 بر تبلیغات گسترده به جهت معرفی اماکن تاریخی و تفریحی شهر تهران بر مردم تاکید کرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ قاسمی رئیس گردشگری شهرداری تهران در جلسه تقدیر از دبیران گردشگری محلات ۲۰ گانه منطقه ۴ بر تبلیغات گسترده به جهت معرفی اماکن تاریخی و تفریحی شهر تهران بر مردم تاکید کرد.
به مناسبت هفته تهران ، روز چهارشنبه ۱۹ مهر ماه از دبیران گردشگری محلات منطقه ۴ با حضور قاسمی رئیس اداره گردشگری شهرداری تهران و میر ابوطالبی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ تقدیر شد.
در این جلسه قاسمی رئیس اداره گردشگری شهرداری تهران با تبریک هفته گردشگری و روز تهران ، اظهار داشت : منطقه ۴ به جهت گردشگری از نظر تعداد محلات و وجود اماکن بی نظیر تاریخی و تفریحی مثل باغ پرندگان از اهمیت بالایی در صنعت گردشگری برخوردار است .
قاسمی از دبیران گردشگری محلات خواست تا به دلیل وجود فرصتهای گردشگری خوب در این منطقه ، اماکن تفریحی و تاریخی منطقه ۴ را به خوبی معرفی کرده و در جهت جذب گردشگران نهایت تلاش را داشته باشند.
او این تلاش را صرفا شامل ساکنین شهر تهران ندانست و گفت : برنامه ریزی باید به گونه ای انجام شود تا جذب گردشگر از سایر شهر ها و حتی خارج از مرزها صورت پذیرد.
رئیس اداره گردشگری شهرداری تهران خانواده معزز شهدا ، جانبازان ، دانش آموزان و خانواده های کم برخوردار را جزو مهمترین مخاطبین گردشگری برشمرد و گفت: باید ببینیم کدام گروه از مخاطبین گردشگری برنامه ریزی کمتری به جهت برخورداری و بازدید از اماکن تفریحی دارند تا برای همان گروه برنامه ریزی کنیم .
او در پایان سخنانش بر افزایش تعداد گردشگران و مراجعین به اماکن گردشگری تاکید کرد و اظهارداشت : تعداد گردشگران باید افزایش یابد و این در گروی تبلیغات گسترده منطقه ای و فرا منطقه ای است .
باید گفت در ابتدای جلسه دکتر روشن مدیر موسسه تهرانشناسی به مناسبت روز تهران و هفته گردشگری توضیحاتی در خصوص تاریخچه تهران ، باغات ، محلات ، آداب و رسوم و غذای تهران قدیم را برای حاضرین ارائه داد.
در پایان جلسه نیز با حضور قاسمی رئیس اداره گردشگری شهرداری تهران ، میر ابوطالبی سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی ، بیداری رئیس اداره امور بانوان و میرزایی مدیر اداره گردشگری منطقه ۴ از فعالان و دبیران گردشگری محلات با اهدا هدایایی تقدیر شد.