تقدیر از خانواده معظم شهدا در مراسم گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی

سرپرست شهرداری منطقه دوازده از تقدیر خانواده معظم شهدای برخاسته از منطقه تاریخی توس در مراسم گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی خبرداد.

به گزارش شهرداران، “حجت‌الله شریعتمداری” در حاشیه مراسم گرامیداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی که از ۲۴ خردادماه، به مدت ۱۰ شب در آرامگاه فردوسی برگزار می‌شود، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که همزمان با دهه حماسه ایران اسلامی، در تعامل با سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری و میراث فرهنگی، هرشب فرصت بسیار خوب و سازنده‌ای برای شهروندان مشهدی فراهم آمده است.

وی با بیان اینکه در این برنامه سعی کرده‌ایم که هویت و تعلق خاطر ساکنان محله توس و شاهنامه را ارتقاء دهیم، گفت: برهمین اساس، تمهیدات مختلفی اندیشیده شده است؛ به عنوان مثال، هر شب شاهد قرائت قرآن، توسط قاریان ممتاز محله تاریخی توس و شاهنامه هستیم.

سرپرست شهرداری منطقه دوازده با اشاره به پیش‌بینی ورودی رایگان برای مشاهده تئاتر «بازی‌نامه باستان»، ویژه این ساکنان محله تاریخی توس، افزود: علاوه بر این، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت نیز مدنظر قرار گرفته است.

شریعتمداری تصریح کرد: برهمین اساس، ویژه برنامه بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی هرشب توفیق میزبانی از خانواده معظم شهدای منطقه تاریخی توس را دارد و از ایشان طی مراسمی، تجلیل به عمل می‌آید.