تشکیل جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل‌آباد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلیل آباد با حضور امام جمعه شهرستان فرماندار و دیگر اعضای این شورا در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

در این جلسه پس ازبیان  مصوبات جلسه قبل توسط رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ،حجت‌الاسلام ناهیدی امام جمعه شهرستان خلیل آباد در سخنانی با تبریک ایام هفته بسیج و نیز کتابخوانی گفت :  به جوانان باید توجه ویژه‌ای و در هفته بسیج این نگاه باید پررنگ و در بسته جهاد تبیین  نگاه شود.
وی همه اعضای  شورای فرهنگ عمومی وروسای ادارات  را به ارائه خدمت تاکید نمود  وافزود:  اخیراً شاهد این  هستیم که خانواده ها  در فوت  اموات  خود مراسمی را برگزار می کنند که  هزینه زیادی را برای خانواده متوفی در بر می گیرد .
ناهیدی  از خانوادههای افراد متوفی خواست مجالس را همچون مجالس زمان کرونا که مختصر برگزار می شد،  ادامه دهند وهزینه های اجرای مراسم را  به  خیر اموات خود به حوزه بهداشت ودرمان ودیگر کارهای خیر  در شهرستان  اهدا کنند.
در این جلسه نیز پیغمبری مسئول کمیته فضای مجازی زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی  شهرستان گزارشی از اقدامات خود را بر شمرد و برگزاری جلسات آموزشی و نیز سواد رسانه ای برای گروه های مختلف را مورد  تاکید قرارداد.
در ادامه این جلسه نیزمهندس سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد هم با گرامیداشت هفته بسیج و روز کتابخانه اقدامات انجام شده در شورای فرهنگ عمومی را مورد توجه قرار داد و به همه دستگاه ها تاکید کرد، مصوبات شورای فرهنگ عمومی را در اسرع وقت دنبال کنند.
فرماندار خلیل آباد  بر برگزاری جلسات آموزشی و تولید محتوای مسائل سواد رسانه ای توسط دستگاه ذیربط تاکید کرد و افزود : شورای فرهنگ عمومی اتاق فکر همه مسائل فرهنگی  واجتماعی شهرستان است.
در این جلسه نیز هر یک از اعضا نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل مطرح شده شورای فرهنگ عمومی از جمله دستور جلسه این شورا در خصوص برگزاری مجالس ختم مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.