معاون سیاسی استاندار سمنان:

تسهیل در صدور مجوز کسب و کار و ایجاد اشتغال، سیاست اصلی دولت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت:‌ دولت سیزدهم در راستای حمایت از تولید و تحقق عدالت به‌ عنوان‌ مهم ترین مطالبه بیانیه گام دوم انقلاب با ایجاد درگاه کسب و صدور مجوز، این مهم را تسهیل می کند و فرآیند های دست و پا گیر در این مسیر را برای تولیدکنندگان و جوانان از بین خواهد برد.

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان؛ احمد ریواده ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان، گفت: دولت در راستای تسهیل و تقویت امر اشتغال و حمایت از تولید، به دنبال ایجاد زنجیره ای از تامین‌ مالی برای کسب و کارها در سطح کشور است.
وی افزود: نشاط اجتماعی، ایجاد کسب و کار و اشتغال زایی، در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان و اولویت ستاد ساماندهی امور جوانان استان قرار گرفته است.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطر نشان کرد: طرح مشاوره و اشتغال جوانان جهاد دانشگاهی استان طی یک برنامه‌ علمیاتی اجرایی و گزارش پیشرفت کار ارائه شود.
استاندار سمنان تاکید کرد: طرح جامع مشاوره و اشتغال جوانان به صورت ویژه پیگیری و در دستور کار قرار داشته باشد.
وی بیان داشت: طرح کارورزی که در این‌جلسه ارائه شد، در سطح استان اطلاع رسانی و به مرحله اجرا درآید.
ریواده گفت: مصوبات ۸ ماهه اول سال در ستاد ساماندهی جوانان استان و شهرستان ها ارزیابی و محدودیت هایی که باعث عدم اجرایی شدن مصوبات شده، احصاء شود.