منطقه یک شهرداری قزوین

تداوم عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر

سید رضی مدیرمنطقه یک شهرداری قزوی گفت: در راستای تاکید مدیریت شهری مبنی بر ترمیم به موقع آسفالت معابر سطح شهر، عملیات بهسازی و لکه گیری رویه آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی در دستور کار منطقه یک شهرداری قرار گرفته است.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛سید مهدی حاجی سید رضی با اشاره به لزوم تعمیر و نگهداری معابر سطح شهر افزود: در راستای تاکید مدیریت شهری مبنی بر ترمیم به موقع آسفالت معابر سطح شهر، عملیات بهسازی و لکه گیری رویه آسفالت خیابان‌های اصلی و فرعی در دستور کار شهرداری منطقه یک قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: این طرح با هماهنگی و همکاری معاونت عمران و نواحی متصل شهری امامزاده حسین و امامزاده علی (ع) منطقه یک شهرداری قزوین  و با هدف ارتقاء سطح کیفی و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه در حال انجام است و عملیات اجرایی آن از اسفند ماه سال گذشته شروع ودر سال جدید و خصوصاً با توجه به احتمال تخریب آسفالت محلات پس از بارندگی های انجام شده، تداوم داشته است.

 

وی با اعلام اینکه شهروندان می‌توانند وضعیت معابر و مشکلات موجود را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌ رسانی کنند، گفت: کیفیت معابر شهری یکی از عوامل بسیار مهم و شاخصی تاثیرگذار در زندگی شهروندان است که توجه به آن در افزایش میزان رضایتمندی عمومی موثر است.

 

حاجی سید رضی ابراز داشت: در اجرای این پروژه بر مرمت، بهسازی روکش آسفالت و ساماندهی معابر تاکید ویژه ای شده است و انتظار می‌رود اجرای مناسب آن، علاوه بر افزایش رفاه مردم، موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه و کاهش هزینه های ناشی از حمل و نقل درون شهری شود.