برنامه ریزی شهرداری در جهت تبلیغات محیطی انتخابات

شهرداری بجنورد

اداره زیباسازی شهرداری بجنورد با نصب کتیبه چتایی ، در تدارک فضای لازم تبلیغات برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی است. امینی گفت : با نصب بیش از ۵۰۰۰ متر کیسه چتایی ، فضای تبلیغات را ایجاد کردیم و در تلاشیم با اجرای این طرح ، سلامت محیط‌های شهری از پوستر را تامین کنیم.
وی از برگزاری جلسه با کاندیداها در جهت توجیه ستادهای انتخاباتی و التزام به قوانین شهری در تبلیغات محیطی خبر داد و گفت : توقع داریم مدیران ستاد کاندیداهای محترم ، اخلاقیات را رعایت کرده و عوامل تبلیغاتشان را برای تبلیغ در فضاهای تدارک دیده شده توجیه کنند تا به تاسیسات عمومی و منظر شهری آسیب نرسد .
به گفته گزارش شهرداران و امینی ، نصب کیسه چتایی در طول خیابان طالقانی به عنوان محور اصلی تبلیغات در دو سمت این خیابان حد فاصل امیریه تا ۱۷ شهریور نصب شده است و به تدریج در سایر خیابان‌های منتهی به طالقانی در محور شمال و جنوب و پیرامون ستادهای تبلیغاتی ، نصب کیسه اجرا می شود.لازم است داوطلبان انتخابات در راستای حفظ زیبایی شهر، برقراری نظم در محیط شهری و جلوگیری از ترافیک، رعایت حقوق مردم را در روند تبلیغات خود به صورت جدی مورد توجه قرار دهند.

 باید مقررات انتخابات که در نشست‌هایی برای داوطلبان تشریح شده است، رعایت شود.