مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره برداری از ۴ پاتوق شهری در منطقه دو با ۱۵ میلیارد ریال

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته چهار پاتوق محلی در محله‌های ولدان، بابوکان، دهنو و برزان با 15 میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

به گزارش شهرداران، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: سال گذشته ۴ پاتوق شهری در محله‌های ولدان، بابوکان، دهنو و برزان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان با اعلام این خبر، اهمیت توسعه پاتوق‌های شهری را برای کاهش نقاط بی‌دفاع شهری و ارتقای کیفیت محیط شهری بیان کرده است. این پاتوق‌ها با هدف تقویت سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محلات شهرمان احداث شده اند. در حال حاضر اقدامات خوبی برای زیباسازی منظر شهری، توسعه پاتوق‌های محلی، فضاهای مکث و بوستان‌های همسایگی در این منطقه انجام شده است که نقش مؤثری در افزایش سلامت عمومی شهروندان خواهد داشت.

در این راستا، درخواست شهروندان محلات منطقه دو به منظور احداث پاتوق شهری و آرام‌سازی و ایمن‌سازی ترافیکی به دستور کار قرار گرفته است. علاوه بر این، اجرای دیوارنگاره و افزایش روشنایی و نورپردازی سطح محله نیز در مرحله تصویب قرار دارد. این اقدامات برای تقویت هویت محلی و همبستگی اهالی منطقه و همچنین افزایش امنیت و رفاه در محلات شهری بسیار مؤثر خواهد بود.

تاکید مدیر منطقه دو بر این موضوع نشان می‌دهد که شهرداری اصفهان به توسعه و بهبود محیط‌های شهری در منطقه دو اهمیت خاصی می‌دهد. این اقدامات هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال داشته اند و نشان از تمرکز صحیح برنامه‌های شهرسازی و توسعه شهری در این منطقه است. این تلاش‌ها باعث تعاملات اجتماعی بین اهالی شهر و تقویت حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی در منطقه خواهد شد.