معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خبر داد:

بهره برداری از ساختمان ورزشی شهرداری تبریز تا نیمه دوم مردادماه

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز در جلسه بررسی نقشه های طرح معماری ساختمان ورزشی شهرداری از افتتاح این پروژه تا نیمه دوم مرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرداران، سامان احمدزاده در جلسه ای که به منظور بررسی نقشه های طرح معماری و وضعیت اجرای پروژه ساختمان ورزشی شهرداری تبریز با حضور  شهردار منطقه یک، مدیرعامل سازمان عمران، مدیرعامل گروه مهندسین مشاور نمودار و سایر عوامل اجرایی برگزار شد افزود: با توجه به اهمیت پروژه های ورزشی و اجتماعی و تفریحی و تاکید شهردار تبریز تسریع احداث این پروژه ها یکی اولویت های ما است.

احمدزاده در ادامه گفت: ساختمان ورزشی شهرداری تبریز با زیربنای تقریبی ۳۰۰۰ متر مربع با ۷ طبقه سازه ای واقع در خیابان ورزش احداث می شود که پس از اتمام مراحل زیر بنائی در حال حاضر اسکلت بندی ساختمان در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه زمانبندی بهره برداری پروژه ساختمان ورزشی شهرداری در ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است باید هرچه سریعتر مراحل تایید نقشه های طرح معماری و برق و مکانیک پروژه صورت گرفته و روند عملیات عمرانی پروژه به سرعت ادامه یابد.

در ادامه این جلسه نقشه های طراحی معماری و برق و مکانیک پروژه توسط مشاور طرح ارائه و مورد برسی اعضا حاضر در جلسه قرار گرفت و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.