مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از پارکینگ مجتمع اداری امیرکبیر تا آذرماه سال جاری

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: پروژه مشارکتی پارکینگ مجتمع اداری امیرکبیر به مرحله نازک کاری رسیده است و پیش‌بینی می‌شود تا آذرماه سال‌جاری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن زمانی با اعلام این خبر گفت: با توجه به استقرار ادارات دولتی و خصوصی متعدد در مجموعه اداری امیرکبیر و افزایش حجم مراجعه کنندگان در فاصله زمانی ۷ صبح تا ۱۵ ، یکی از مهمترین معضلات موجود در مجموعه کمبود فضای پارک خودرو است.

او افزود: در این راستا، با تملک زمینی در ضلع جنوبی مجموعه نسبت به احداث مجموعه‌ای شامل پارکینگ عمومی طبقاتی و واحدهای تجاری و اداری مرتبط با نیازمندی ارباب‌رجوع و کارمندان اقدام شد.

او ادامه داد: پروژه مجموعه تجاری اداری و پارکینگ عمومی طبقاتی مجموعه اداری امیر کبیر با زیربنایی بالغ بر ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۶۹ متر مربع در چهار طبقه در حال احداث است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این مجموعه شامل پارکینگ عمومی با ظرفیت پارک ۲۶۰ خودرو است و در طبقه همکف آن واحدهای تجاری مختص فعالیت‌های مرتبط با مجموعه اداری مانند شعب بانک‌ها، دفاتر خدمات ارتباطی، انتظامی و قضائی احداث شده است و دو طبقه فوقانی این مجموعه نیز کاربری اداری دارد.

او خاطرنشان کرد: این پروژه به‌صورت مشارکتی بین شهرداری منطقه چهار و بخش خصوصی احداث شده و در حال حاضر عملیات سفت‌کاری آن به اتمام رسیده و در مرحله نازک‌کاری و اجرای نما قرار دارد.

به گفته زمانی، مطابق برنامه زمان‌بندی شده و به گفته سرمایه‌گذار و مجری پروژه، این مجموعه در آذرماه سال جاری قابل بهره‌برداری خواهد بود.