مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از تکیه گلبندان در هجدهمین برنامه «به احترام مردم اصفهان»

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در هجدهمین برنامه از سلسله برنامه‌های «به احترام مردم اصفهان» که ویژه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان است، تکیه «گلبندان» واقع در بافت تاریخی شهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان،مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: در هجدهمین برنامه از سلسله برنامه‌های «به احترام مردم اصفهان» که ویژه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان است، تکیه «گلبندان» واقع در بافت تاریخی شهر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

سیدعلی معرک‌نژاد با اعلام این خبر گفت: در هجدهمین برنامه از سلسله برنامه‌های «به احترام مردم اصفهان» که ویژه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان است به منطقه سه و بافت تاریخی شهر رسیده ایم.

او با بیان اینکه در بافت تاریخی نقاطی وجود دارد که به دلیل قدمت، هویت و ریشه‌های تاریخی برای ما بسیار حائز اهمیت است، افزود: یکی از این نقاط مهم، تکیه «گُلبندان» است که در مجاورت میدان امام خمینی (ره) و در امتداد بازارچه حسن‌آباد قرار گرفته است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان طی یک سال گذشته اقداماتی را در راستای احیای این تکیه انجام داده و مسیری که در بازارچه حسن‌آباد قرار گرفته بود را به مراحل پایانی خود رسانده است.

او اجرای منقبت‌خوانی به مناسبت سوگواری آخر ماه صفر و رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) را از بخش های آیین افتتاحیه این تکیه دانست و گفت: از همه مردم علاقه‌مند به پروژه‌های تاریخی دعوت می کنیم تا در آئین افتتاح این تکیه که روز چهارشنبه ۲۲ شهریورماه ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می شود، حضور یابند.