بسته نوروزی و ماه رمضان شهرداری بوشهر تدوین شود

نایب رییس شورای شهر بوشهر خواستار تدوین بسته های نوروزی و ماه مبارک رمضان توسط شهرداری درر راستای حمایت از مغازه های استیجاری شد.

به گزارش روابط عمومی شورا ؛ مهرزاد آسایش در نطق پیش با بیان اینکه با توجه به همزمانی تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان که باعث می شود سفرهای نوروزی از نیمه دوم اسفند ماه شروع می شود گفت: شهرداری باید آمادگی کامل جهت استقبال از مسافران داشته باشد.

وی تصریح کرد: ایجاد کمپ اقامتی، پارکینگ و غرفه های نمایشگاهی از موضوعاتی است که شهرداری باید طی بسته ای تدوین و تا آخر بهمن ماه جهت تصویب به شورا ارسال کند تا مثل سالهای گذشته نشود که پنج روز از نوروز گذشته ولی غرفه های نمایشگاهی و کمپ ها کامل آماده نشده بودند.

نایب رییس شورا با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار تدوین بسته تشویقی شورا و شهرداری ویژه ماه رمضان با رویکرد فرهنگی جهت اماکن تفریحی تجاری متعلق به شهرداری شد.

شایان ذکر است نایب رییس شورای شهر بوشهر در بخشی از نطق خود با اشاره به تحقق کمتر از ۴۰ درصدی تعرفه های عوارض و بهای خدمات شهرداری طی سنوات گذشته، پیشنهاد کرد بخش عمده این تعرفه ها برای سال آینده افزایش نیابد تا کمکی نیز به شرایط اقتصادی جامعه باشد.