تداوم پیگیری‌های ملی استاندار اردبیل در هفته دوم بهمن؛

بزرگراه شمال – جنوب تا رفع مشکلات کارخانه‌ها و پرداخت تسهیلات

در ادامه پیگیری‌های ملی این هفته استاندار اردبیل برای رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان، نشست‌هایی با رئیس‌ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص موضوعات استان از جمله بزرگراه شمال - جنوب و جاده‌ها و رفع مشکلات کارخانه‌ها و پرداخت تسهیلات به آن‌ها برگزار شد.

در ادامه پیگیری ‌های ملی این هفته استاندار اردبیل برای رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان، نشست‌هایی با رئیس‌ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص موضوعات استان از جمله بزرگراه شمال – جنوب و جاده‌ها و رفع مشکلات کارخانه‌ها و پرداخت تسهیلات به آن‌ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد‌ عاملی، استاندار اردبیل در ادامه پیگیری‌های ملی خود در هفته دوم بهمن، نشست‌هایی با رئیس‌ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تهران برای رفع مسائل و مشکلات و تأمین نیازمندی‌های استان داشت.

در همین راستا، طی نشست استاندار اردبیل با محمدرضا رضایی کوچی، رئیس‌ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که با حضور صدیف بدری، نایب رئیس‌ کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور برگزار شد، بزرگراه شمال – جنوب و جاده‌های استان پیگیری شد.

عاملی همچنین در نشست با معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رفع مسائل و مشکلات کارخانه‌های استان اردبیل و پرداخت تسهیلات به آن‌ها را پیگیری کرد.