برگزاری کارگروه مشورتی گردشگری با تاکید بر پروژه‌های منطقه توس

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری کارگروه مشورتی این معاونت با حوزه هنری خراسان در ارتباط با پروژه‌های منطقه توس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، “سید جلیل بامشکی” ضمن اشاره به برگزاری جلسه کارگروه مشورتی گردشگری با تاکید بر پروژه های منطقه توس با حضور رئیس حوزه هنری خراسان، اظهار کرد: در این جلسه ۶ دستور کار در خصوص پروژه‌های هنری منطقه توس مورد بررسی قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به تولید فاخر در زمینه انیمیشن با موضوع شاهنامه، اضافه کرد: در این جسله مقرر شد پیش از تصمیم گیری در مورد سرمایه‌گذاری در ساخت انمیشین تهمتن، استعلام موراد مورد نیاز اخذ شود؛ همچنین کلیاتی در خصوص انیمیشن تهمتن توسط حوزه هنری در اختیار معاونت گردشگری و زیارت شهرداری مشهد قرار گیرد.

سرپرست معاونت گردشگری و زیارت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: جشنواره ساخت عروسک‌های شاهنامه نیز در دستور کار این جلسه بود که همراه با بحث‌برنامه ریزی و راهبری اجرای تئاتر عروسکی با محوریت موضوع شاهنامه بررسی شد.

بامشکی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد جهت اجرای پروژه تور عکاسی در آرامگاه فردوسی عکاسان شرکت کننده در طرح به تایید حوزه هنری برسند.

وی افزود: در این جلسه تورهای تخصصی در فضای نخبگانی ویژه با بازدید از توس نیز مورد بررسی قرار گرفت.