برگزاری نشست اعضای کمیته فنی قرارداد هوشمند سازی حمل و نقل بار درون شهری

اولین نشست اعضای کمیته فنی قرارداد هوشمند سازی حمل و نقل بار درون شهری در دفتر ریاست سازمان حمل و نقل بار با حضور نمایندگان معاونت حمل ونقل و ترافیک ، سازمان فاوا ، سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی و نمایندگان شرکت تیکرو برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری اهواز اولین نشست کمیته فنی، قرارداد هوشمند سازی حمل و نقل بار درون شهری ساعت ۹ امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور اعضای کمیته فنی معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف بررسی وضعیت پیشرفت پروژه و موانع اجرا و اقدامات شرکت مجری ار ابتدا ی تا کنون مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست شرکت مجری محور عملیات و فعالیت های انجام شده در میدان میوه و تربار الغدیر اهواز و نحوه برنامه ریزی و آماده سازی فضاهای ورودی و خروجی و اطاق سرور بیاناتی ایراد گردید که مورد بحث و تبادل نظر طرفین حاضر در جلسه قرار گرفت.

همچنین محمد کروشاوی رئیس سازمان در خصوص این نشست گفت: اقدامات انجام شده توسط شرکت مجری قرارداد هوشمند سازی حمل و نقل بار درون شهری در میدان الغدیر شامل: ۱- تحویل سرور G10 به سازمان فاوا با هدف ذخیره اطلاعات وسایل حمل و نقل بار درون شهری و حومه ۲- نشست های متعدد با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی با هدف ساماندهی وسایل نقلیه باری در میدان الغدیر ۳- نصب دوربین های نظارتی هوشمند ۴- جمع آوری آمار برای اطلاعات مهم و مفید تعریف شده ۵- ثبت مشخصات فردی رانندگان و وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰۰۰ وسیله نقلیه تا کنون ۶- تقسیم فضاهای معماری میدان الغدیر با نیوجرسی ۷- نصب دکل مخابراتی جهت انتقال اطلاعات به سرور مورد بررسی این کمیته قرار گرفت.

محمد کروشاوی رئیس سازمان در خصوص نحوه فعالیت این سامانه در میدان میوه و تره بار الغدیر گفت: از این پس ما شاهد داشپرد مدیریتی ، رسد ناوگان حمل و نقل ، آمار برای اطلاعات مهم و مفید و مکانیزه شدن فرآیند مدیریت هوشمند در میدان میوه و ترباره الغدیرخواهیم بود.

وی در خاتمه گفت: امروز در عصر ارتباطات اداره کردن امور بدون ابزارهای نوین تعاملی امکان ناپذیر است و ما در راستای ارتقاء کیفیت سیستم کنترل و نظارت بر عملکرد حمل و نقل بار و کالا و ساده سازی عملیات اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری اهواز می باشیم. تا بستری برای ارائه خدمات غیر حضوری را جهت شهر وندان فراهم نماییم یکی از مهمترین ویژگیهای این سامانه در دسترس بودن آن با گوشی های همراه و وب می باشد که با داشتن نسخه اپلیکیشن گوشی همراه این امکان برای همه بهره برداران بصورت جمع سپاری فراهم گردیده است.