برگزاری نشست آموزشی سواد رسانه‌ای برای مدیران مدارس شهرستان خلیل آباد

بنا به دعوت مدیریت آموزش وپرورش شهرستان خلیل آباد سرهنگ عباسی از سپاه امام رضا (ع) در جمع مدیران مدارس این شهرستان که در محل سالن همایش های این مدیریت برگزار شد، به سوالات مختلف فرهنگیان حاضر در این جلسه پاسخ داد.

وی با بیان اینکه امروز معلمین ما باید  در مدارس نقش خود را مضاعف تر از قبل  داشته باشند  اظهار داشت:  دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی  آنقدر زیاد است که در هر سطوحی باید کتاب ها نوشت .
وی به اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و گفت:  با توجه به مشکلات اقتصادی که با آن مواجه هستیم ولی اغتشاشات اخیر کمال بی معرفتی و دور از انسانیت را از افرادی شاهد بودیم که انسانهای بی گناهی را به شکلی دور از انسانیت  وعقلانیت به شهادت رساندند.
عباسی  شهادت رساندن تعداد زیادی از افراد بیگناه در رسته های مختلف انتظامی و نظامی و بسیجیان و نیز مردم بیگناه در سطح شهرستان های کشور را مورد اشاره قرار داد و گفت :  همه شما باید یک رسانه در مدارس باشید.
دراین جلسه که  امام جمعه ، فرماندار و دیگر مدیران و فرماندهان انتظامی و سپاه ناحیه شهرستان شرکت داشتند  به سوالات مختلف حضار پاسخ  داده شد.