برگزاری مسابقه نقاشی به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) در پایانه مسافربری مرکزی شهرداری تبریز

همزمان با فرا رسیدن ۱۷ ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع)، مسابقه نقاشی با موضوعات آزاد، ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در پایانه مسافربری مرکزی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، به همت پایگاه مقاومت بسیج، امور ارتباطات و فرهنگی سازمان و همزمان با هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) مسابقه نقاشی برای کودکان در داخل سالن پایانه مرکزی برپا و مورد استقبال گرم مسافران و گردشگران قرار گرفت و به ۱۰ نفر برتر شرکت کنندگان کودک در مسابقه نقاشی جوایز از طرف سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز اهدا شد.

احمد زارعی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در حاشیه این مسابقه نقاشی ضمن تشکر از امور ارتباطات، فرهنگی و پایگاه مقاومت بسیج سازمان عنوان کرد: ما تلاش کردیم با برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ نبوی و وحدت مسلمین گام برداریم.

وی ادامه داد: در حالی که دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان تلاش می‌کنند، ما باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، فرهنگ وحدت و برادری را در جامعه نهادینه کنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز افزود: زندگی پیامبر بزرگوار اسلام (ص) الگویی بی‌بدیل برای تمامی بشریت است که این الگو باید به درستی به اقشار مختلف مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان معرفی شود.