برگزاری مراسم رونمایی از سردیس شهید جواد داغری

مراسم رونمایی از سردیس شهید جواد داغری در بلوار شهید داغری در محدوده منطقه 6 شهرداری اهواز برگزار شد.

به گزارش شهرداران، مراسم رونمایی از سردیس شهید جواد داغری واقع در بلوار شهید داغری در منطقه ۶ شهرداری اهواز، روز شنبه ۹ مهرماه سال جاری برگزار شد. این مراسم با حضور حاجتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مراد حسینی مدیر منطقه ۶ شهرداری اهواز ، اعضای شورای اسلامی شهر اهواز ، مدیران مناطق ، سازمانها ، ادارات کل و جمعی از مسئولان شهرداری کلانشهر اهواز برگزار شد.

در این مراسم، سردیس جواد داغری که به نام این شهید نامگذاری شده بود، به تمامیت و قدرت پوشش داده شد. حضور مقامات محلی و مسئولان شهرداری کلانشهر اهواز نشان از اهمیت این مراسم و ارزشیابی بالایی که به شهید جواد داغری واگذار شده است می باشد.

در این مراسم، حاجتی مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به عنوان سخنران، در مورد تضحیات و جهاد شهید جواد داغری و نقش او در دفاع از کشور صحبت کرد. این سخنرانی نشان از ارزشیابی و قدردانی از تلاش ها و تضحیات شهید داغری داشت و اهمیت واقعه ای که به نام او نامگذاری شده است را برجسته کرد.

در ادامه مراسم، مراد حسینی مدیر منطقه ۶ شهرداری اهواز و دیگر مسئولان محلی بیانیه مناسبی در مورد شهید جواد داغری و الگویی که وی برای سایر افراد تشکیل می دهد، صادر کردند. این بیانیه نشان از تقدیر و تجلیل از این شهید دارد و نقش وی در روحیه دفاعی ملت اهواز و ایران را مورد تاکید قرار داد.

مراسم رونمایی از سردیس شهید جواد داغری با حضور مقامات محلی و مسئولان شهرداری کلانشهر اهواز به پایان رسید و به این ترتیب یاد و خاطره این شهید بزرگ و الگویی برای دیگران در نگاه عمومی مردم به چشم انداز جهاد و شهادت، همواره زنده و به یادگار خواهد ماند.