برگزاری دومین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر معاونت فنی و عمرانی

حسینی ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را بر همه پرسنل واجب و احیای آن را از ضروریات این فریضه الهی عنوان کرد.
به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات معاونت فنی و عمرانی شهرداری اهواز، دومین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر معاونت فنی و عمرانی در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری با حضور پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این معاونت و جمعی از مدیران ادارات در دفتر این معاونت برگزار شد.

معاون فنی و عمرانی ضمن تشکر از فعالیت های اعضای شورای امر به معروف و رعایت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در ادارات زیر مجموعه این معاونت را یک وظیفه عمومی و همگانی دانست، وگفت: همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم باید نسبت به اجرایی کردن این مهم جدیت ویژه‌ای داشته باشیم.

حسینی ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را بر همه پرسنل واجب و احیای آن را از ضروریات این فریضه الهی عنوان کرد.

معاون شهردار اهواز خطاب به مدیران اجرایی گفت: تنها عضویت در شورای امر به معروف و نهی از منکر را کافی ندانست و افزود ترویج، توسعه و عمل به این فریضتین واجب باید در دستور کار همگان باشد.

وی با بیان اینکه کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید خود الگو در این فریضه باشند، افزود: اگر به موضوع امربه معروف و نهی از منکر وسیع نگاه کرده و دستورات آن را اجرا کنیم امورات دیگر نیز به تأسی این امر اصلاح می شود.