برگزاری جلسه دیدار مردمی فرماندار شهرستان ری با تعدادی از شهروندان

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در راستای برگزاری دیدارهای چهره به چهره و حل مشکلات مردم، با تعدادی از شهروندان دیدار و کفتگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در راستای برگزاری دیدارهای چهره به چهره و حل مشکلات مردم، با تعدادی از شهروندان دیدار و ضمن بررسی درخواست ها و استماع صحبتهای متقاضیان، دستورات لازم را جهت پیگیری های بعدی به ارگان های مربوطه صادر کرد.
در این جلسه که با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه، مشاور فرماندار و رئیس اداره حراست، مشاور و رئیس حوزه فرماندار و رؤسای ادارات بازرسی و حقوقی و روابط عمومی فرمانداری در سالن جلسات شهدای مدافع حرم برگزار گردید، فرماندار ویژه ری در مدت زمان ۱۱۰ دقیقه با ۱۶ نفر از شهروندان دیدار و گفت و گو کرد.
لازم بذکر است جلسات دیدار مردمی فرمانداری ویژه شهرستان ری هرهفته در روزهای سه شنبه بطور منظم در محل فرمانداری برگزار می گردد که متقاضیان جهت ثبت درخواست ملاقات می توانند بصورت غیرحضوری و از طریق پایگاه اطلاع رسانی روایت اول به آدرس www.revayatavval.ir و یا بصورت حضوری و تکمیل فرم مربوطه در محل اداره روابط عمومی فرمانداری اقدام نمایند.