برگزاری «جشن بزرگ کودک» در فرهنگسرای الغدیر

جشن بزرگ کودک به‌ مناسبت هفته ملی کودک و به میزبانی بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی آموزشی شمال‌غرب کشور برگزار شد.

به گزارش شهریار، جشن بزرگ کودک به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی در سالن همایش‌های فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.

در این ویژه‌برنامه که به افتخار کودکان و در شهر دوستدار کودک برگزار شد؛ ضمن قرائت بیانیه حقوق کودک توسط یکی از کودکان حاضر در برنامه، صلح، دوستی، محبت، امنیت و سلامت لازمه ساختن ایرانی آباد عنوان شد.

علی بینش، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌شرقی در این برنامه ضمن تبریک هفته ملی کودک و قدردانی از مجموعه شورای اسلامی و شهرداری تبریز جهت ارتقای جایگاه کودکان و برگزاری چنین برنامه‌هایی از تعامل و همکاری‌های مشترک خبر داد.

حجت الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر عضو شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین برنامه‌هایی از افتتاح فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان و پارک تخصصی کودکان در آینده نزدیک خبر داد.

زهرا کوهی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم با آرزوی موفقیت و سعادت کودکان ایران اسلامی آنان را همچون ستاره‌هایی دانست که در آسمان ایران عزیز می‌درخشند و بیش از پیش افتخارآفرینی می‌کنند.

اجرای زنده گروه سرود، قصه‌گویی، اجرای نمایش عروسکی موزیکال، اجرای مسابقه ویژه کودکان و تجلیل از کودکان از دیگر بخش‌های جشن بزرگ کودک بود.

در حاشیه این ویژه برنامه کارگاه نقاشی کودکان نیز توسط واحد مادر و کودک فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار شد.