برگزاری ایستگاههای گردشگری برای اجرای تورهای رایگان اهوازگردی

ایستگاههای گردشگری برای اجرای تورهای رایگان اهوازگردی از سوی معاونت فرهنگی واجتماعی،ورزشی شهرداری اهواز در دو محل در شهر اهواز دایر می باشد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات سازمان فرهنگی واجتماعی ورزشی ،از دیرباز شهر اهواز در ایام نوروز مقصد گردشگرانی از سراسر کشور بوده است گردشگرانی که علاوه بر آب و هوای خوب اهواز در ایام نوروز علاقمند به دیدن زیبایی های این شهر با اصالت نیز بوده اند. به همین منظور و با هدف آشنایی بیشتر گردشگران با شهر اهواز تورهای اهواز گردی رایگان در ایام نوروز از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری برگزار شده است. علاقمندان به شرکت در این تورهای گردشگری که عمدتا مهمانان نوروزی شهر اهواز هستند از طریق چهار ایستگاه گردشگری که در محل های « نمایشگاه دائمی ، ، پارک لاله » مستقر شده در این تورها ثبت نام کرده و به دیدن زیبایی های شهر اهواز می پردازند.

این ایستگاههای گردشگری هر روز از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۰ پذیرای تعداد زیادی از مهمانان نوروزی هستند. گردشگران پس از ثبت نام در گروههای دسته بندی شده و به وسیله مینی بوس واتوبوس سر باز با حضور راهنمایان گردشگری به نقاط مختلف شهر اهواز رفته و با زیبایی ها و اماکن تاریخی این شهر آشنا میشوند.

شایان ذکر است کلیه تورهای گردشگری به صورت کاملا رایگان از سوی معاونت اموراجتماعی وفرهنگی شهرداری اهواز و با تلاش اداره گردشگری این معاونت برگزار می گردد. برگزاری این تورها تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت