معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ تشریح کرد:

برنامه های هفته ملی کودک در سطح محلات چهاردهگانه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ برنامه های هفته ملی کودک در سطح محلات چهاردهگانه این منطقه را تشریح کرد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۷ برنامه های هفته ملی کودک در سطح محلات چهاردهگانه این منطقه را تشریح کرد.
محسن راجی با بیان این مطلب افزود: همزمان با فرارسیدن روز جهانی کودک اداره آموزش های شهروندی منطقه با همکاری نواحی پنج گانه اقدام به اجرای برنامه های متنوع برای کودکان به منظور گرامیداشت این روز کرد.
وی تصریح کرد: این برنامه ها در راستای دستورالعمل ابلاغی اداره کل آموزش شهروندی شهرداری تهران و به منظور بسترسازی برای ایجاد فضای شادی و پرنشاط کودکانه، توجه به نیازها و علایق کودکان و ارتقای سطح سواد و سلامت کودکان در این هفته اجرا می شود.
به گفته معاون شهردار منطقه ۷ راهپیمایی نمادین کودکان همراه با پلاکاردهای عناوین حقوق کودکان، برگزاری جشن روز کودک با شعار” کودک زندگی سلامت رشد” در سرای محله ارامنه، برگزاری جشن کودک با شعار ” کودک مشارکت آگاهی وشکوفایی” در دبستان پسرانه طلوع اسلام، برگزاری جشنهای شاد کودکانه در خانه های کودک سرای محلات، حضور دانش آموزان دبستان پسرانه واثقی در جشن افتتاحیه دهکده کودکی در پارک شهر تنها بخشی از ویژه برنامه هایی است که از سوی این منطقه اجرا شد.
وی در پایان تاکید کرد: نوشتن آرزوهای کودکان و نصب بر روی درخت آرزوها، آموزش بهداشت دهان و دندان در خانه کودک محله نظام آباد، برگزاری تورهای گردشگری ویژه دانش آموزان مدارس، آموزش ایمنی ، مصرف بهینه وصرفه جویی، کارگاه بازیافت در مدارس و خانه های کودک و برگزاری مسابقات ورزشی واهدای جوایز از دیگر اقدامات اجرا شده توسط منطقه بوده است.