معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان:

برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان تصویب شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از تصویب برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان با ۵ هدف کلان خبر داد.

به گزارش شهرداران، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان، سعید ابراهیمی، اعلام کرد که برنامه راهبردی ۱۴۱۰ شهرداری اصفهان با ۵ هدف کلان تصویب شده است. این برنامه شامل پنج هدف کلان، ۲۱ هدف خرد، هفت ارزش و ۱۲۳ راهبرد می‌باشد. برای تهیه این برنامه، حداکثری ذی‌نفعان درون‌سازمانی و برون‌سازمانی به طور گسترده همکاری کرده‌اند. علاوه بر این، برنامه راهبردی ۱۴۱۰ اصفهان از سطح ملی تا محلی توجه به اسناد فرادست و قانونی داشته و با استفاده از روش تحلیل لایه‌ای علت‌ها تهیه شده است.

برای تهیه این برنامه راهبردی، بیش از ۹ هزار نفر ساعت کار کارشناسی صرف شده است و نظرات متخصصان، دانشگاهیان، حوزویان، شهروندان و کارکنان شهرداری اصفهان در نگارش آن مورد استفاده قرار گرفته است.

یکی از بارزترین ویژگی‌های این برنامه توجه به شعار محوری “اصفهان من، شهر زندگی” است. این برنامه راهبردی تحلیل لایه‌ای علت‌ها (سی.ال.اِی) را برای تمام ورودی‌ها استفاده کرده است تا خروجی‌های مطابق با این تحلیل در برنامه راهبردی تهیه شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان افزود که برنامه‌های عملیاتی سال‌های آتی نیز طبق برنامه راهبردی تهیه می‌شود. این برنامه راهبردی تا سال ۱۴۱۰ پوشش دارد و شهروندان امیدوارند که با عملیاتی شدن این برنامه، شهر اصفهان به عنوان یک شهر زندگی و پویا شناخته شود.