بررسی مسائل و مشکلات روستای زردین

در نشست مردمی فرماندار شهرستان تفت با اهالی روستای زردین که با حضور معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی فرمانداری ، بخشدار نیر و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد ؛ مسائل و مشکلات این روستا بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ “محمد دهشیری” فرماندار با حضور در روستای زردین و در جمع اهالی این روستا به بررسی مسائل و مشکلات این منطقه پرداخت.

در این نشست که در مسجد جامع روستای زردین برگزار شد؛ “ناصر دهقانی” معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، “ابوالفضل افشار”بخشدار نیر و جمعی از مسئولان نیز حضور داشتند.

در ابتدای این نشست اهالی روستای زردین و اعضای شورای اسلامی این روستا به بیان مسائل، مشکلات و خواسته‌ها پرداختند و پیگیری فرماندار شهرستان تفت و سایر مسئولان حاضر در این نشست را برای رفع مشکلات و اجرایی شدن خواسته‌ها خواستار شدند.

محمد دهشیری” در این نشست با اشاره به سیل خسارت‌بار مردادماه در این منطقه بیان داشت: از ابتدای جاری شدن سیلاب تاکنون مسئولان استانی و شهرستانی در حال رایزنی برای جذب اعتبار به‌منظور مرمت و بازسازی نقاط آسیب‌دیده هستند.

فرماندار شهرستان تفت به برگزاری جلسات با حضور استاندار یزد برای تصمیم‌گیری پیرامون رفع مسائل و مشکلات شهرستان اشاره و بیان داشت: در دو جلسه‌ای که اخیراً با حضور استاندار یزد در استانداری و فرمانداری تفت برگزارشده مصوبات خوبی در راستای رفع مشکلات دهستان زردین و سایر نقاط شهرستان اتخاذشده و مسئولان در تلاش برای جذب اعتبار برای اجرایی شدن این مصوبات هستند.

دهشیری خاطرنشان کرد:تاکنون اقدامات خوبی در راستای کمک خیرین به‌منظور بازسازی تعدادی از منازل مسکونی تخریب‌شده در جریان سیل اخیر صورت گرفته و اقدامات در راستای بازسازی قنوات و راه‌های دسترسی به این روستا نیز ادامه دارد.

در ادامه این نشست مدیران اجرایی حاضر به بیان اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو در روستای زردین پرداختند و فرماندار شهرستان تفت از برگزاری نشستی مجدد در آینده‌ی نزدیک در این روستا به‌منظور بررسی پیشرفت مصوبات خبر داد.