مسابقات بسکتبال قهرمان‌شهر به میزبانی منطقه ۱۱ برگزار شد:

برتری بانوان ورزشکار منطقه ۱۱ در فینال مسابقات قهرمان‌شهر

شهردار منطقه ۱۱ گفت: دور منطقه‌ای مسابقات بسکتبال قهرمان‌شهر با حضور تیم‌های منتخب بانوان در مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه از برگزاری مسابقات بسکتبال قهرمان شهر به میزبانی این منطقه خبر داد و گفت: مسابقات بسکتبال قهرمان شهر با شرکت بانوان ورزشکار رده سنی زیر ۱۸ سال و حضور تیم‌های برتر در مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

موسوی با اشاره به برتری بانوان ورزشکار این منطقه در این مسابقات افزود: در این دوره از مسابقات، بانوان ورزشکار منطقه ۱۱ خوش درخشیدند و توانستند به برتری در مقابل حریفان خود دست یابند.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین‌باره توضیح داد: در این مسابقات باافتخار، بانوان ورزشکار از محلات سلامت، مخصوص و عباسی به‌ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دور از مسابقات را از آن خود کردند.

وی ادامه داد: این دور از مسابقات قهرمان شهر با اهدا حکم، مدال و هدیه توسط نماینده سازمان ورزش شهرداری به کار خود پایان داد.

گفتنی است؛ دور محله‌ای مسابقات قهرمان شهر  از تیرماه سال جاری آغاز و تا پایان شهریورماه ادامه داشت و تیم‌های برتر به دور منطقه‌ای راه یافتند