بحث و گفتگو در جلسه مشترک با هدف رفع مشکلات روشنایی معابر

امروز یکشنبه ۱۵مردادماه ریاست و اعضای شورای نسیم شهر و مهندس آقامحمدی سرپرست شهرداری نسیم شهر و رئیس اداره برق بخش بوستان میزبان بودند تا در مورد مشکلات روشنایی معابر در سطح شهر گفتگو کنند.

به گزارش شهرداران،  امروز یکشنبه ۱۵مردادماه ریاست و اعضای شورای نسیم شهر و مهندس آقامحمدی سرپرست شهرداری نسیم شهر و رئیس اداره برق بخش بوستان میزبان بودند تا در مورد رفع مشکلات روشنایی معابر در سطح شهر گفتگو کنند.

برگزاری جلسه مشترک شورای نسیم شهر با رئیس اداره برق بخش بوستان با هدف بحث و گفتگو درباره مشکلات روشنایی معابر در سطح شهر در تاریخ ۱۵مردادماه انجام شد. در این دیدار، اعضای شورای نسیم شهر از تلاش‌های اداره برق بخش بوستان قدردانی کردند و با اشاره به درخواستها و گلایه‌های مردم درباره خاموشی معابر، سرقت‌های خیابانی و حوادث غیر قابل پیش‌بینی در تاریکی، خواستار رفع این معضلات شدند.

در این جلسه، هدایت لطفی ریس شورای اسلامی شهر اظهار داشت که شورا و شهرداری نسیم شهر آماده همکاری در رفع مشکلات معابر و حل معضلاتی است که دغدغه‌های مردم شهر را درگیر کرده و در این زمینه از هیچ کمکی دریغ نکنند.

همچنین، رئیس اداره برق بخش بوستان در جلسه، الزام ثبت خاموشی‌های معابر در سامانه را بیان کرد و از تمام مردم نسیم شهر خواستار شد که در صورت حوادث خاموشی معابر در سطح شهر، با شماره تماس ۱۲۱ تماس بگیرند و سپس با درج کلید ۱ و پس از آن کلید ۳ مشکل و محل خاموشی را اعلام کنند تا نیروهای عملیاتی اداره برق بخش بوستان در کمترین زمان ممکن به رفع مشکل بپردازند.