در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر محقق شد؛

با خرید ۱۰ دستگاه خودرو امداد و نجات آتش‌نشانی موافقت شد

اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه علنی امروز با لایحه شهرداری تبریز مبنی بر خرید ۱۰ دستگاه خودرو آتش نشانی امداد و نجات جهت نوسازی ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری موافقت کردند.

به گزارش شهرداران، اعضای شورای اسلامی شهر در جلسه صبح امروز در یکی از دستور جلسات خود به بررسی لایحه شهرداری تبریز در خصوص تجویز خرید ۱۰ دستگاه خودروی آتش‌نشانی امداد و نجات جهت تکمیل ناوگان خودروی آتش‌نشانی پرداخته و این لایحه با قید یک فوریت به تصویب رسید.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه موارد فنی و نیازسنجی ماشین آلات حوزه آتش‌نشانی در این کمیسیون بررسی شده است، گفت: این اقدام با توجه به نیاز سازمان آتش‌نشانی تبریز در خصوص تکمیل ناوگان خودرویی با لحاظ ظرفیت و شرایط معابر شهری انجام می‌گیرد.

احد صادقی خاطرنشان کرد: در این حوزه تاکید ما بر تضمین خریدها و بررسی دقیق خدمات پس از فروش تجهیزات است.

روح الله دهقان نژاد رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه این لایحه در کمیسیون بررسی شده است، گفت: از اهتمام شهرداری برای نوسازی تجهیزات فردی آتش نشانی قدردانی می‌کنم.

در نهایت اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به اتفاق آرا ‌با خرید ۱۰ دستگاه خودرو آتش‌نشانی امداد و نجات جهت نوسازی ناوگان خودرویی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری موافقت کردند.