استاندار سمنان:

بانکهای عامل استان همچنان گره گشای کار مردم باشند

استاندار سمنان گفت: بانکهای عامل استان همچون گذشته ضرورت دارد تا در آینده نیز با اقدامات مطلوب خود در راستای گره گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی ، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان ؛ سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان گفت: بانکهای عامل استان در بحث بازگرداندن ۶۵ واحد تولیدی صد درصد راکد به چرخه تولید، نقش اصلی و اساسی را ایفا نمودند که جای تقدیر دارد.
وی افزود: ضرورت دارد تا واحد های تولیدی مستقر در استان در راستای تقویت سیستم مالی و بانکی استان، مراودات مالی و اعتبارس خود را به بانکهای عامل استان منتقل کنند.
استاندار سمنان خاطر نشان کرد: همچنان تاکید داریم که هیچ واحد تولیدی در سطح استان نباید به دلیل بدهی و معوقات به بانک های عامل استان، تحت تملک بانک درآید.
هاشمی در ادامه عنوان داشت: در بحث پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان، تاکنون بر اساس گزارش اعلامی از سوی بانک ها، بیش از یک هزار مورد تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.
وی اظهار کرد: پیشنهادات، مطالبات و دغدغه های بانکهای عامل در قالب کمیسیون هماهنگی بانکهای استان احصاء و از طریق مرکز پیگیری خواهد شد.
استاندار سمنان گفت: ضرورت دارد تا شورای هماهنگی بانکهای استان در راستای امیدآفرینی و اطلاع رسانی عملکرد نظام و دولت، اقدامات صورت گرفته در حوزه بانکهای عامل را به صورت ویژه اطلاع رسانی کنند.