بازدید ۲۰۰ هزار نفر از نمایش بزرگ فصل شیدایی در قم

استاندار قم از بازدید حدود ۲۰۰ هزار نفری از برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی در قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری قم، سید محمدتقی شاهچراغی در آئین اختتامیه نمایش بزرگ فصل شیدایی که در مجموعه غدیر قم برگزار می‌شد، ضمن تقدیر از فعالان این نمایش، اظهار کرد: نمایش بزرگ فصل شیدایی در استان‌های بسیاری از کشور و حتی خارج از کشور نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این نمایش قرار بود سال ۹۸ در قم اجرا شود، مطرح کرد: شیوع ویروس کرونا موجب به تعویق افتادن کنگره ملی شهدای استان قم و درنتیجه برپایی این نمایش شد.

استاندار قم با اشاره به اینکه خوشبختانه شاهد استقبال گسترده مردم از این نمایش بودیم، عنوان کرد: در طول مدت‌زمان برگزاری نمایش، حدود ۲۰۰ هزار نفر از آن بازدید کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه حجم بالای بازدید از نمایش بزرگ فصل شیدایی پیام‌های مختلفی داشته است، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین پیام آن این است که تمام اقشار جامعه پای دین و انقلاب مانده‌اند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه برای برگزاری این نمایش حدود ۴ ماه تلاش شده است، تصریح کرد: در استان قم ظرفیت‌های ویژه‌ای بوده و آمادگی لازم برای برگزاری برنامه‌های مختلف در سال‌های آینده وجود دارد.

وی از برگزاری اجلاسیه‌های مختلف کنگره ملی شهدای استان قم یاد کرد و گفت: اجلاسیه نهایی کنگره ۶۰۹۰ شهید استان قم همزمان با سالروز شهادت شهید زین‌الدین برگزار خواهد شد که امیدواریم شاهد استقبال بالای مردم باشیم.