بازدید میدانی فرماندار از وضعیت راه های برفی شهرستان ری

همزمان با آغاز دور جدید بارش های زمستانی، معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری از محورهای مهم مواصلاتی شهرستان در بخش فشافویه همچون گردنه نعلبندان بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، حمید زمانی روز یکشنبه به بازدید از محورهای ارتباطی جنوب شهرستان ری پرداخت و در جریان عملیات راهداری و برف روبی گردنه های بخش فشافویه قرار گرفت.

زمانی در همین زمینه اعلام کرد: پیرو هشدارهای صادره از سوی ستاد مدیریت بحران استان تهران و با آماده باش تمامی سیستم های موظف در مهار وضعیت کنونی آب و هوایی در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه، در آخرین نقطه اتصال شهرستان ری با استان قم حضور یافتیم تا از نزدیک شاهد تلاش راهداران پرتلاش برای باز نگاه داشتن مسیرهای مواصلاتی باشیم.

وی اضافه کرد: نظارت کامل بر مسیرهای مواصلاتی شهرستان ری با استان قم داریم تا تمام تمهیدات لازم برای بازنگاه داشتن خطوط مواصلاتی اندیشیده شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها تا ساعات پایانی شب، باید با آماده باش کامل از یخ زدگی جاده ها جلوگیری و به هیچ عنوان اجازه توقف خودروها در طول مسیر را نداد.

وی تاکید کرد: به هموطنان عزیز توصیه می کنیم که تا حد ممکن از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت لزوم حتما سوخت کافی، تجهیزات ایمنی و مواد غذایی به همراه داشته باشند و پیش از سفر از طریق سامانه های مربوطه در جریان آخرین وضعیت جاده ها قرار گیرند.