بازدید مستمر شهردار نیشابور از روند پیشرفت پروژه های عمرانی سطح شهر

شهردار نیشابور در جریان بازدیدهای روزانه خود، از پروژه های گذر فرهنگ و هنر، مجموعه فرهنگی و ورزشی پهلوان شورورزی، دیوار ساحلی کال روغن نباتی و زیرسازی و آسفالت طرفین آن، بهسازی میدان رحمت آباد، زیرسازی و آسفالت مسیر اردسمان و ... بازدید کرد.

به گزارش شهرداران، شهردار نیشابور در جریان بازدیدهای روزانه خود، از پروژه های گذر فرهنگ و هنر، مجموعه فرهنگی و ورزشی پهلوان شورورزی، دیوار ساحلی کال روغن نباتی و زیرسازی و آسفالت طرفین آن، بهسازی میدان رحمت آباد، زیرسازی و آسفالت مسیر اردسمان و … بازدید کرد.

مهندس میرفانی در جریان این بازدید ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی همکاران و تلاشگران حوزه عمران و آبادانی، دستورات لازم را درخصوص بسیج پرسنل حوزه فنی و عمرانی و امکانات مجموعه در راستای تسریع در روند پیشرفت پروژه ها صادر کرد .

وی افزود: مهمترین اولویت مدیریت شهری در دوره ششم جلب رضایت شهروندان و رسیدگی بیشتر به مناطق کم برخوردار شهر است و این امر مهم با تکمیل و بهره برداری مطلوب از طرح های عمرانی میسر خواهد شد.

وی تأکید کرد: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از کیفیت آن ها غافل نیستیم، رعایت شاخصه های کیفی مد نظر بسیار حایز اهمیت است و همزمان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد .