بازدید فرماندار شهرستان و شهردار کلاله از روند اجرای آسفالت معابر شهری

صبح امروز چهارشنبه ،دکتر شیبک فرماندار شهرستان بهمراه مهندس گزمه شهردار کلاله ضمن بازدید میدانی از محل اجرای پروژه آسفالت معابر شهر توسط شهرداری از نزدیک در جریان چگونگی انجام این پروژه قرار گرفتند.

به گزارش شهرداران، بازدید فرماندار شهرستان و شهردار کلاله از روند اجرای آسفالت معابر شهری توسط شهرداری مورد بررسی قرار گرفته است. این بازدید صبح امروز چهارشنبه، توسط دکتر شیبک فرماندار شهرستان و مهندس گزمه شهردار کلاله انجام شد. هدف اصلی این بازدید، بررسی چگونگی انجام پروژه آسفالت معابر شهر توسط شهرداری بود.

برنامه ریزی شهرداری کلاله
قبل از بحث درباره بازدید فرماندار و شهردار، مروری کوتاهی بر برنامه ریزی شهرداری کلاله لازم است. طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری کلاله، تا پایان سال جاری قرار است آسفالت ریزی به مساحت ۵۷۲۵۰ متر مربع از سطح معابر شهر کلاله انجام شود. این پروژه با استفاده از ۵۵۰۰ تن آسفالت گرم اجرا خواهد شد. همچنین، این پروژه با اعتباری به مبلغ هفتاد میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین خواهد شد.

جزئیات بازدید میدانی
بازدید فرماندار و شهردار از محل اجرای آسفالت معابر شهر به منظور بررسی پیشرفت پروژه انجام شد. این بازدید نزدیک و جزئیات انجام این پروژه را شامل می شد. هدف این بازدید، اطمینان حاصل کردن از تطابق اجرای پروژه با استانداردهای مورد نیاز بود. در صورتی که پروژه به طور کامل انجام نشده بود، مشکلات و نواقص آن نیز مورد بررسی قرار می گرفت.

بررسی نتایج بازدید
بازدید فرماندار و شهردار کلاله از روند اجرای آسفالت معابر شهری نتایجی مثبت را به همراه داشت. طبق گفته های ایشان، پروژه در حال اجرا به طور منظم پیش می رفت و هماهنگی بین شهرداری و شرکت مجری این پروژه به خوبی انجام شده بود. بر اساس نتایج بازدید، عملکرد شهرداری در اجرای این پروژه مورد تحسین قرار گرفت و امیدواری برای پایان سال جاری و تکمیل این پروژه به موقع بیان شد.