بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی از محله ی جزمودق

بازدید از محلات با هدف ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان و مشارکت مردم در اداره امور شهر برنامه ریزی شده است.

به گزارش شهرداران، بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی از محله جزمودق با هدف ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان و مشارکت مردم در اداره امور شهر برنامه ریزی شده است. این بازدیدها با ساکنین محلات دیدار کرده و مطالبات شنیده و با اولویت بندی درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود. مواردی که نیاز به اختصاص بودجه دارد در برنامه ی بلند مدت بررسی می شود.

بازدید میدانی شهردار از محلات سطح شهر با هدف بررسی مشکلات و اولویت بندی موضوعات انجام می شود. در این بازدیدها، مشکلات محله ها شناسایی و بررسی شده و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری برای حل این مشکلات برنامه ریزی می شود. با این رویکرد، ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان و مشارکت مردم در اداره امور شهر حاصل می شود.

مهدی شاکر، شهردار آباده، بیان کرده است که در این بازدیدها با ساکنین محلات دیدار کرده و مطالبات شنیده و با اولویت بندی درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود. او تاکید کرده است که مواردی که نیاز به اختصاص بودجه دارد، در برنامه ی بلند مدت بررسی می شود، تا بتوان به نتایج مطلوبی رسید. این روش بازدید از محلات به نتیجه رسیدن درخواست های مردمی در اولویت مدیریت شهری کمک می کند.

با توجه به اهمیت این بازدیدها و تأکیدات شهردار آباده، بازدید از محلات با هدف ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان و مشارکت مردم در اداره امور شهر برنامه ریزی شده است. این برنامه ها به نتایج قابل ملاحظه ای در ارتقای سطح رضایت مندی شهروندان و همچنین مشارکت مردم در اداره امور شهر منجر می شود. این بازدیدها می توانند به مردم اعتماد و اطمینان بیشتری در قدرت و توانمندی شهرداری بدهند و بهبودی در محیط زندگی شهروندان را به همراه داشته باشد.