بازدید شهردار ناحیه ۵ از مدارس محله شهید باقری

محمد ناظر پناهی شهردار ناحیه پنج این منطقه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر و طی هماهنگی های انجام شده بازدیدی باتفاق روسای ادارات از مدارس سطح ناحیه انجام گردید

به گزارش شهرداران، شهردار ناحیه ۵ در گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ اعلام کرد که بازگشایی مدارس و طرح استقبال از مهر و طی هماهنگی های انجام شده، بازدیدی باتفاق روسای ادارات از مدارس محله شهید باقری انجام گرفته است. در این بازدید، موارد مختلفی از جمله لکه گیری های آسفالت، ساماندهی فضای سبز، نظافت و شستشو، رنگ آمیزی، عملیات عمرانی و حذف زوائد فیزیکی در معابر منتهی به مدارس مورد بررسی قرار گرفته است.

محیط آموزشی و تربیتی دانش آموزان در مدارس بسیار حائز اهمیت است و به عنوان اصلی‌ترین پایگاه تعلیم، تربیت و پرورش آنان نقش بی بدیلی دارد. به همین دلیل، شهرداری ناحیه ۵ در نظر دارد برای فراهم کردن محیطی مطلوب و آرامش‌بخش برای دانش آموزان، تلاش خود را در زمینه های مختلفی از جمله لکه گیری های آسفالت، ساماندهی فضای سبز، نظافت و شستشو، رنگ آمیزی و حذف زوائد فیزیکی در معابر منتهی به مدارس بکار بسته است.

شهرداری ناحیه ۵ آماده هرگونه همکاری با مدیران مدارس است و در این زمینه تمام توان خود را به کار می‌گیرد. هدف اصلی این اقدامات، بهبود روحیه و انگیزه دانش آموزان است و شهرداری ناحیه ۵ به منظور ایجاد محیطی با آرامش و زیبایی بصری، تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد. بدین منظور، این بخش از مقاله به بررسی هر چه بهتر اقدامات شهرداری ناحیه ۵ در زمینه ساماندهی فضای سبز مدارس، بهبود نظافت و شستشو محیط آموزشی، رنگ آمیزی مناسب و حذف زوائد فیزیکی معابر می‌پردازد.

در نهایت، شهرداری ناحیه ۵ اعلام کرده است که آماده همکاری با مدیران مدارس است و هرگونه دستورالعمل و راهنمایی مورد نیاز را در اختیار آنان قرار خواهد داد. برای شهرداری ناحیه ۵، توسعه و بهبود محیط آموزشی و تربیتی دانش آموزان در مدارس اولویت بالایی دارد و آنها تمام تلاش خود را برای فراهم کردن محیط آموزشی مناسب و آرامش زیبایی بصری در مدارس صورت می‌دهند.