بازدید شهردار منطقه ۳ تبریز از کارگاه امانی و ماشین آلات منطقه

شهردار منطقه ۳ تبریز به همراه معاونان ومدیران منطقه با حضور در کارگاه امانی منطقه ۳ از امکانات و تجهیزات و ماشین آلات سنگین منطقه بازدید کرد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در این بازدید از نزدیک با کارکنان این مجموعه ملاقات کرده و در جریان مسائل، نیازها و درخواست های واحد ماشین آلات و کارگاه امانی معاونت خدمات شهری و اجرایی قرار گرفت.
در این بازدید شهردار منطقه ۳ تبریز در خصوص نگهداری مناسب از ماشین آلات و استفاده صحیح و اصولی از خودروهای موجود منطقه به منظور صرفه جویی از هزینه ها، تاکید کرد.
وی از مجموعه خادمان شهرداری منطقه ۳ در حوزه کارگاه امانی و ماشین آلات خواست در راستای ارائه خدمات شهری، تمامی تلاش و سعی خود را بکار ببندند.
پورخردمند ارائه خدمات بهینه و زیرساختی شهرداری به شهروندان را وابسته به نوسازی و تکمیل تجهیزات کارگاه امانی و تجهیزات ماشین آلات دانست و افزود: با توجه به نزدیکی فصل زمستان در سریعترین زمان ممکن  نسبت به تعمیرات و نوسازی ماشین آلات و تجهیزات کارگاه منطقه اقدام شود.
وی، به ضرورت آموزش نیروی متخصص اشاره کرده و افزود: برای موفقیت بیش از پیش در ارائه خدمات، باید به تربیت و آموزش نیروهای تخصصی بهاء داده و در این امر جدی باشیم تا بتوانیم از امکانات موجود در ارائه خدمات بهتر به شهروندان بهره مند شویم.
شهردار منطقه ۳، وجدان کاری و خدمت با عشق و علاقه به همنوع را زاویه دیگری برشمرده و گفت: همچنان که مجموعه شهرداری منطقه در سال گذشته و سالهای قبل ثابت کرده و نشان داده که در مواقع بارندگی واقعاً به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان بوده است، امسال نیز با تجهیزات مناسب و کافی و آمادگی کامل خود در راستای آسایش و آرامش شهروندان تلاش خواهد کرد.