ایجاد غذای خیابانی (استریت فودStreet Food) برای اولین بار در شهر زاهدان

پروژه استریت فود ( Street Food ) توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و با مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار در شهر زاهدان واقع در خیابان جانبازان (حاشیه پارک لاله) و تقاطع خیابان پیامبر اعظم (ص) و خیابان شورا در حال اجرا می باشد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی؛ پروژه استریت فود( Street Food ) توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و با مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار در شهر زاهدان واقع در خیابان جانبازان (حاشیه پارک لاله) و تقاطع خیابان پیامبر اعظم (ص) و خیابان شورا در حال اجرا می باشد.

 

حمید روشندل هرمزی رئیس سازمان ساماندهی دراین خصوص گفت: ایجاد بازارچه استریت فود در هر شهر و منطقه‌، بازتابی از فرهنگ بومی آن منطقه محسوب می شود، لذا راه اندازی این بازارچه علاوه بر جنبه اجتماعی دارای جنبه فرهنگی نیز می باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه غذاهای خیابانی یا همان استریت فود معمولا نسبت به غذاهای مشابه در رستورانها ارزانتر می باشند، لذا اینگونه غذاها در هر شهر دوستداران و طرفداران خاص خودش را دارد.

 

روشندل هرمزی خاطرنشان ساخت: این پروژه که دارای امکاناتی همچون پارکینگ و فضای آزاد جهت دوچرخه سواری نیز می باشد ان شاءالله با همکاری مسئولین ذیربط به زودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید.