اکران بیش از ۳۰ المان خاص با بهره گیری از فناوری های نوری در مشهد

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: بیش از 30 المان خاص با بهره گیری از فناوری های نوری اکران خواهند شد.

به گزارش شهرداران، “سید جلیل بامشکی” با بیان این خبر اظهار کرد: بیش از هزار و ۵۰۰ المان گل و ۵۰ المان هنری در سطح شهر در معرض دید زائران و مجاوران قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نور در بوستان کوهسنگی عنوان کرد: در این طرح بیش از ۳۰ المان خاص با بهره گیری از فناوری های نوری اکران خواهند شد.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه برای همه مقاطع سنی برنامه های ویژه ای دیده شده گفت: برای نوجوانان در بوستان چهل بازه ، پهنه کودک در بوستان جانباز و جشنواره نور در بوستان کوهسنگی از ویژه ترین برنامه های ما در استقبال از بهار ۱۴۰۲ است.

بامشکی با اشاره به اعلام آمادگی تشکل های فرهنگی در خصوص ایجاد راهنمای زائر داوطلبانه، تصریح کرد: ۶۰۰ نفر برای حضور در مراکز راهنمای زائر در سراسر شهر اعلام آمادگی کرده اند که در این رابطه کلاس های آموزشی برای این گروه انجام شده است.

وی با اشاره به خدمات مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل شهری عنوان کرد: تقویت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی از مهم ترین اقدامات در راستای تامین نیاز حمل و نقل شهری بود و در این راستا بیش از ۴۰۰ اتوبوس در مسیرهای منتهی به حرم مطهر در روز سال تحویل پیش بینی شده است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: به منظور ارائه خدمات مناسب در حوزه حمل و نقل برنامه های ویژه ای در نظر گرفته شده و با تصمیم مدیریت شهری استفاده از خدمات قطارشهری و اتوبوسرانی در روز اول سال نو به صورت رایگان انجام خواهد شد.

بامشکی با بیان اینکه حوزه خدمات شهری بسیاری از نیازهای اساسی زائران و مجاوران را در خود جای داده است افزود: در این راستا به منظور تامین مایحتاج زئران ۶ نانوایی سیار با همکاری فرمانداری در اطراف حرم مطهر رضوی مستقر شده اند.