اولین نشست انجمن روابط عمومی ایران در پاکدشت برگزار شد

فرماندار پاکدشت تصریح کرد: در شرایطی که سرعت انتقال اطلاعات به واسطه استفاده آحاد مردم از شبکه‌های اجتماعی افزایش پیدا کرده، لازم است مسئولان روابط عمومی از آموزش‌های مستمر برخوردار شوند تا از قافله اطلاع‌رسانی عقب نمانند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان پاکدشت صبح روز شنبه ، نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات شهرستان پاکدشت مشترک با اولین نشست تخصصی انجمن روابط عمومی ایران به ریاست محسن اردستانی فرماندار شهرستان پاکدشت و با حضور فکری بخشدار مرکزی ، علوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان،ریاست و اساتید انجمن روابط عمومی ایران،مدیران روابط‌عمومی ادارات شهرستان و خبرنگاران و فعالین رسانه به میزبانی بخشداری مرکزی شهرستان برگزار شد.فرماندار شهرستان پاکدشت در این جلسه گفت: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند یأس و ناامیدی را در جامعه ترویج دهند، روابط‌عمومی‌ها با بیان دستاوردهای نظام این نقشه را خنثی کرده و امید را در جامعه زنده کنند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی در جامعه گفت: فعالیت در روابط عمومی تنها یک شغل نیست، بلکه هنری والاست که فرد فعال در آن می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه، زمینه تقویت سرمایه‌های اجتماعی را فراهم کند.

وی از مسئولان روابط عمومی به عنوان افسران جهاد تبیین یاد کرد و افزود: امروز روابط عمومی‌ها موظفند تا نقش خود در ایجاد ارتباط بین مردم و مسئولان را به درستی ایفا کرده و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت را به درستی به مردم منتقل کنند، اگر مسائل و مشکلات جامعه به درستی برای مسئولان بازگو شده و فعالیت‌های صورت گرفته با جامعه منتقل شود، بسیاری از مشکلات موجود برطرف می‌شود.

اردستانی تصریح کرد: در شرایطی که سرعت انتقال اطلاعات به واسطه استفاده آحاد مردم از شبکه‌های اجتماعی و فناوری‌های نوین افزایش پیدا کرده، مسئولان روابط عمومی موظفند تا ضمن به روز کردن اطلاعات، از آموزش‌های مستمر برخوردار شوند تا از قافله اطلاع‌رسانی عقب نمانند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت تأکید کرد: اگر مسئولان روابط عمومی بتوانند به درستی از ظرفیت‌های موجود در دستگاه و ارگان استفاده کرده و در عمل به جهاد تبیین کوشا باشند، مردم و به ویژه جوانان پاسخ سوالات خود را دریافت کرده و مشکلاتی که در هفته‌های اخیر در برخی از مناطق کشور رخ داده برطرف می‌شود.

فرماندار پاکدشت با اشاره به ظرفیت‌های ویژه این شهرستان در حوزه‌های گردشگری، صنعت و کشاورزی گفت: این شهرستان با برخورداری از ۶ هزار واحد صنعتی، یک هزار و ۵۰۰ هکتار گلخانه تولید گل و گیاه و ظرفیت‌های ویژه گردشگری، به خوبی معرفی نشده و روابط عمومی‌ها می‌توانند این ظرفیت‌ها را با استفاده از رسانه‌ها برای مردم بازگو کنند.

وی به سفر رئیس جمهور به این شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: سفر رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت با برکات بسیاری همراه بود که لازم است مسئولان روابط عمومی، نتایج این سفر را برای مردم بازگو کرده و امید را در جامعه زنده کنند.