معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

انعقاد ۲۴۰ میلیارد تومان قرارداد برای اجرای پروژه در مرکز همایش‌های اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر ۱۰ قرارداد به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های ریز و درشت مرکز همایش‌ها منعقد شده است.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اصغر کشاورزراد با اعلام این خبر گفت: ۱۰ قرارداد به ارزش بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان منعقد و طی حدود ۱۸ ماه گذشته بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان اقدامات عمرانی در این پروژه انجام شده است.

او با اشاره به قرارداد تکمیل سفت‌کاری، تأسیسات مکانیکی، برقی سالن اصلی و سالن‌های پشتیبانی با پیشرفت ۷۷ درصد افزود: طبق این قرارداد در قسمت ابنیه کناف‌کاری، زیرسازی، رنگ‌کاری، نجاری، نصب درهای ضد حریق طبقات اول تا ویوئینگ، در قسمت تأسیسات جوشکاری اسکلت آسانسورها، اجرا و تست تمام لوله‌های گرم و سرد و فن‌کوئل‌ها و در قسمت برق نیز اجرای روشنایی، سیم‌کشی‌های آتش‌نشانی و اعلام حریق در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: طبق قرارداد دوم، عملیات تکمیلی سالن‌های مرکز همایش‌ها با پیشرفت ۹۲ درصدی در حال انجام است و آهن‌کشی زیرکار و اجرای نمای کامپوزیت نیز انجام شده است.

او اضافه کرد: در قرارداد سوم، عملیات تکمیل نازک‌کاری سالن‌های جنبی با پیشرفت ۲۷ درصدی در حال تکمیل است و تاکنون در قسمت ابنیه کناف‌کاری، جوشکاری سازه دکوراتیو قایقی، اصلاح و تکمیل جوشکاری بدنه و سقف سینما و در قسمت تأسیسات لوله‌کشی هواسازها انجام شده است.

کشاورزراد تاکید کرد: تهیه تجهیزات و مصالح و اجرا برای تکمیل نازک‌کاری پست‌های برق داخلی و پاساژ و سیستم برق اضطراری با پیشرفت ۹۸ درصدی برای راه‌اندازی پست‌های برق و تأمین برق سالن اصلی مرکز همایش‌ها، ویلاها و محوطه این مجموعه و راه‌اندازی اتاق‌های برق در حال انجام است.

او با اعلام اینکه طبق قرارداد پنجم، عملیات تکمیل و اصلاح پوشش سقف با پیشرفت ۵۵ درصدی برای مونتاژ و اجرای پیاده‌روها و اجرای برف‌گیر، آب‌بندی کاترها و اصلاح پوشش سقف در حال انجام است، گفت: عملیات تهیه و اجرای سیستم ارتینگ موتورخانه با پیشرفت ۷۶ درصدی و عملیات تهیه و اجرای سیستم تجهیزات کنترلی موتورخانه با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال انجام است.

به گفته او، تکمیل عملیات محوطه‌سازی پارکینگ انجام می‌شود و در قالب این قرارداد در قسمت ابنیه، اصلاح سنگ‌فرش‌های محوطه، در قسمت تأسیسات لوله‌کشی پارکینگ شماره یک و راه‌اندازی آب‌نمای پلازا و آب‌نمای وی.آی.پی انجام می‌شود که تاکنون ۹ درصد پیشرفت داشته است