انعقاد تفاهمنامه میان شهرداری بندرعباس و بانک قرض الحسنه مهر ایران

شهردار بندرعباس از انعقاد تفاهمنامه میان شهرداری بندرعباس و بانک قرض الحسنه مهر ایران خبر داد وبیان کرد: پرسنل شهرداری می توانند از تسهیلات بدون سود وبا کارمزد ۴ درصد برخوردار شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس، نشست مشترک مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، محمد رضا کهوری معاون منابع انسانی، علی حیدری سیرمندی معاون مالی واقتصادی، معصومه قاسمی مدیر رفاه و سلامت شهرداری، مریم پاسالار مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندرعباس و حسین شادخواست مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان هرمزگان در راستای ارائه تسهیلات به کارکنان شهرداری بندرعباس برگزار شد.
شهردار بندرعباس در این نشست با اشاره به اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی محسوب می شود، بیان کرد: ارائه خدمات رفاهی نقش موثری درافزایش بهره وری و شکل گیری انگیزه در کارکنان دارد.
مهدی نوبانی گفت: افزایش سطح خدمات رفاهی کارکنان مجموعه شهرداری به همت اداره رفاه و سلامت از رویکردهای جدی این مجموعه است.
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه در راستای اعطای تسهیلات کارگران در اولویت هستند، تصریح کرد: ارائه تسهیلات و فراهم آوردن شرایط مساوی بین کارگران و کارمندان شهرداری در راستای ارتقاء سطح معیشتی پرسنل و ایجاد عدالت در شهرداری می باشد و براساس تفاهمنامه منعقد شده بین شهرداری و بانک قرض الحسنه مهر ایران به تمامی پرسنل شهرداری تسهیلات بدون سود و با کارمزد ۴ درصد پرداخت می شود.
نوبانی در پایان گفت: توجه به مباحث رفاهی و ارائه تسهیلات نقش بسزایی در افزایش روحیه کاری پرسنل و بهره وری و کارایی خدمات شهری خواهد داشت که در نتیجه موجب ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.